Při objednávce nad 1500,- Kč je doprava ZDARMA! Ke každé objednávce dostanete DÁREK!

Nakupujte DÁRKOVÉ POUKAZY jako dárek pro Vaše blízké. 

Záznam z online poradny – Jak na hubnutí 1

Efektivní rady a techniky, jak smysluplně hubnout a zhubnout

3 pilíře, které ovlivňují naše zdraví

Jsem terapeutka, nutriční koučka a konzultantka produktů Dr. Nony. Pomáhám Ženám - podnikatelkám, manažerkám, obchodnicím a všem maminkám, kterým záleží na zdraví svém a své rodiny mít pevné a harmonické zdraví a žít šťastný a spokojený život. Zabývám se koučinkem pro zdravý životní styl, transformační terapií pro odblokování energetických bloků a podvědomých programů, podporuji projekt "Zdravá snídaně do každé rodiny" .
Komentáře
  1. Lenka K. napsal:

    Ahoj Libi, ráda bych se zeptala, i když teorii znám, ale informativně, jak by měl vypadat ideální jídelníček?
    Děkuji.

    • Ahoj, děkuji za dotaz. Ideální jídelníček je pro každého zcela jiný. Vždy záleží na tvém zdraví, zdravotních problémech, fyzické aktivitě a celkovém životním stylu. Záleží také, jaké máš složení těla (tuky, svaly, voda). Základem určitě je mít pravidelný, vyvážený a plnohodnotný jídelníček. Snídaně a oběd- zdravé sacharidy, tuky, bílkoviny, vláknina. Svačinky např. ovoce dopoledne, druhá svačina jen bílkovina. Ještě záleží, jak často a kdy sportuješ. Večeře je také hodně důležitá, ideálně 2 hodiny přes spánkem. Pokud jsi v režimu hubnutí, tak omezuj sacharidy, dej si jen zeleninu a bílkovinu.

  2. Petra napsal:

    Dobrý den, často mívám chutě na sladké a nevím, jak z tohoto kola ven? Co prosím doporučujete?
    Děkuji za zodpovězení a těším se dnes na dnešní poradnu. Peťa

    • Dobrý den Peťo,
      děkuji také za dotaz.
      Chutě na sladké- to může mít příčinu v nesprávně nastaveném jídelníčku. Buňkám chybí mikroživiny. Tvůj žaludek je plný, ale buňky mají hlad. Doporučuji se podívat na tvůj jídelníček a také hodně pomáhá tělo odkyselit a detoxikovat a určitě sportovat.

  3. Tereza napsal:

    Ahojky
    Proč jde někomu hubnutí samo a proč někomu ne? Proč?
    Jak se dokopat nebo jak se donutit – vydržet celou dobu u toho, abych zas nenabrala – vím, že je to všechno v hlavě, ale jak se nastartovat?
    Proč se doporučuje vypít denně 2,5-3L vody?? Kdyz se má pít jen když máš žízeň??☺️
    Je potreba i cvičit? Nebo postačí změna jídelníčku???
    Děkuji.

  4. Ahojky Teri, děkuji za tvůj dotaz. Vždy záleží, jaký máš metabolismus, jak se o své tělo staráš, jaké máš zdravotní problémy, zda sportuješ a jaká je tvá psychika.
    Abys vydržela je nutné mít svůj důvod PROČ. Pokud znáš své proč, tak vydržíš,i když přijdou překážky. Proto doporučuji nehubnout, ale zaměřit se na zdravý životní styl, který ti sedí. Metabolismus lze nastarovat detoxikací, pitným režimeme, sportem.
    Pitný režim – když už máš žízeň – tak je pozdě, chybí ti min. 0,5 litrů vody. Doporučuji pít 3-4 dcl na 10kg váhy. Záčít ranní vodou s citronem – 3-5 dcl. A pak v průběhu dne, pít cca co hodinu 2 dcl vody. Určitě se ti zvýšením pitného režimu zlepší celkové zdraví a vylučování odpadních látek.
    Určitě cvičení pomáhá, to je hodně důležité kvůli endorfirmům. Strava i cviční se prolínají, je dobré se zaměřit na cvičení i jídelníček. Začni ale postupně, pokud pravidelně nesportuješ. Např. 1-2x v týdnu – rychlá chůze, plavání, jóga.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zobrazit Všeobecné obchodní podmínky včetně informací o zpracování osobních údajů.