Jak se připravit na detoxikaci?

Detoxikace je forma, jak odlehčit tělu i mysli. Poznáte to sami a hlavně to vnímáte, že je čas. Naše tělo je chytré a dává nám signály, které je dobré poslouchat. I když jaro je za dveřmi, je dobré s detoxikací začít už teď než začne jaro. Tělo nám poděkuje a odvděčí nás energií, harmonickým zdravím a vnitřním klidem.

Proč vlastně se tím máme zabývat? Naš život je plný toxinů- v jídle, ovzduší, vodě, negativní myšlenky, elektromagnetické záření. To vše nás zatěžuje. Ale samozřejmě nechceme žít jako odloučenci, je potřeba si vybrat to, co můžeme nejvíce ovlivnit a to je hlavně strava a naše myšlení.

Někdy se také bráníme, hlavně naše mysl, nechceme se vzdát jídla, je to naše potěšení, naše zábava, proto je nutné si nejdříve v hlavě ujasnit PROČ. Proč bych měla začít s detoxikaci? V čem mi pomůže? Co mi přinese? Tím že omezím kávu, cukr, sladkosti maso, večerní jezení, stres, shon negace, budu mít více nebo méně energie? Jak se budu cítit?

Zeptejte se sami sebe a odpovědi Vám přidou do mysli. Já sama jsem prošla i 10-ti denním půstem, kdy jsem pila jen vodu a bylinkové čaje. Bylo to velmi těžké a náročné. První tři dny jsem byla absolutně nepoužitelná, unavená a i přesto jsem se donutila pracovat a chodit na procházky. Jinak bych stále myslela na jídlo. Ale po 3 dnech se to zlomilo a já si ten lehký pocit užívala a dokonce i lehce sportovala. Zhubla jsem, nastartovalo se mi hubnutí a já měla plno přirozené energie.

Nyní nejdraději držím a sama doporučuji klientům půldenní nebo jednodenní půsty, kde se nejí, ale jen pije voda se solí, detoxikační čaje např. čaj Gonseen v detoxikačním dávkování nebo směs ovocných a zeleninových šťáv (1 litr -jablko, mrkev,červená řepa, celer, grep, pomeranč).  Sami se na dny bez jídla budete těšit.

Ale jak k tomu dojít? Ze svých zkušeností doporučuji začít postupně a detoxikací se zabývat po celý rok, stanovit si dny, kdy budete odlehčovat své tělo – omezit nebo nepít kávu, maso, sýry, vejce, alkohol, pečivo, sladkosti a přejít co nejvíce na makrobiotickou stravu, tak abyste mohli jíst, a přitom tělo odlehčovat a detoxikovat. Už jen tímto krokem Vám tělo poděkuje. Možná se prvních pár dnů budete cítit unavení, to je přirozené. Tělo se zbavuje nahromaděných toxinů a jedů.

Je potřeba hodně pít, čistá odstátá voda nebo filtrovaná, doplněná minerální soli od Dr. Nony– složením je jako plodová vody a doplní tělu ztracené minerální látky. Dále bylinkové čaje- směsi na detoxikaci, jaterní, ledvinový čaj nebo bylinnou kůru GONSEEN, který nazýváme jako „detektor pravdy“- odhalí v těle vše, co tam nemá být a při pravidelném použití poznáte výsledek. Možností je spousta, proto si sami vyberte.

Jak mít poskládaný odhlehčovací jídelníček?

Snídaně – teplá obilná kaše – bezlepkové ovesné vločky nebo jáhelná kaše uvařené v rostlinném mléku, přidáme rozemletá chia nebo lněné semínka, doplnit 1 kusem ovoce- jablko, hruška, pomeranč. Posypeme opraženými slunečnicovými nebo dýňovými seminky. Můžeme přidat odměrku proteinu. Nebo kdo nestíhá nebo vaření moc nemusí, doporučuji rychlou a výživnou směs Zdravé jídlo – Formule 1 nebo celý program Zdravé snídaně.

Oběd – makrobiotický talíř- luštěniny (cizrna, žlutý hrách, červená čočka, fazola adzuki), dušená zelenina – (brokolice, květák, mrkev, petržel) a komplexní obiloviny – jáhly, quinoa, basmati rýže nebo natural, posypeme gomasiem.

Svačina – 3dcl zeleninovo-ovocné šťávy- (mrkev, řepa, celer, jablko, zázvor, ananas) nebo 1/2 tyčinky Dakseen, sáček polévky Soupseen  nebo zdravé jídlo.

Večeře – dušená zelenina, trochu čerstvých salátových listů, a rostlinná bílkovina – tofu, tempeh. Zeleninu dochucujeme olivovým nebo konopným olejem, umeoctem.

Pokud chci sportovat, tak doporučuji jídelníček obohatit o proteinové směsi, můžou být i veganské. Záleží na chuti. Jelikožmi moc nechutnají, volím klasický proteinový nápoj ze syrovátky.

Variant, jak detoxikavat je spousta. Každý je individuální a je potřeba poslouchat své tělo.

Při detoxikaci a připravě na ni je důležitá i psychika a práce s myslí – ránní nebo večerní meditace, pozitivní programování, být sám se s sebou a se svými myšlenkami, vnitřní klid, pohoda, terapie na uvolnění a osobnostní a duchovní růst. 

Moje vlastní zkušenosti se mohou lišit od zkušeností dalších uživatelů, proto negarantuji, že dosáhnete stejných výsledků. Každý organismus funguje individuálně, proto se zříkám osobní zodpovědnosti za uvedené informace.

Všechny doplňky stravy je nutné zapíjet jednou až dvěma sklenicemi čisté vody. Je nutné dbát doporučení lékaře!! Účinky produktů Dr. Nony se dostaví především při jejichdlouhodobém užívání, (ačkoliv se vyskytly i rychlé pozitivní  reakce při jednorázovém použití).

Veškeré následující postupy a návody mají pouze doporučující charakter a nemají ani nemohou být náhradou za lékařskou péči. Doplňky Dr. Nony jsou podpůrné a doplňkové a v žádném případě to nejsou léky. Nejprve se poraďte se svým lékařem!!

Jsem osobní a rodinná terapeutka a nutriční koučka. Mým posláním je být Vaším průvodcem a podporou při uzdravování těla, duše a mysli a hledat souvislosti a příčiny zdravotních problémů. Zabývám se koučinkem a poradenstvím pro zdravý, vědomý a aktivní životní styl, terapiemi pro odblokování energetických bloků při zdravotních a psychických potížích, podporuji projekt "Zdravá snídaně do každé rodiny" a projekt "Vědomá a zdravá rodina" a provázím maminky během těhotenství pro zdravý vývoj miminka.

Pošlete nám váš dotaz

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zobrazit Všeobecné obchodní podmínky včetně informací o zpracování osobních údajů.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zobrazit Všeobecné obchodní podmínky včetně informací o zpracování osobních údajů.