Uznej sebe samu jako tvůrce všeho, co si přeješ vytvořit!

Pravidla hubnutí

PRAVIDLA  HUBNUTÍ

Nejlepší motivací není snížení nadváhy, ale dosažení zdraví.

  1. Je nutné vědět, jaká má být Vaše normální váha

Jedním ze základních momentů hubnutí je motivace. Abyste dosáhli svého cíle (své normální váhy), zřetelně si představte svoji skutečnou váhu, jinak po zhubnutí dvou – tří kilogramů nedosáhnete svého cíle.

Musíte přesně znát svoji skutečnou váhu, normální váhu a nadbytek Vaší hmotnosti. Existuje mnoho kritérií pro stanovení normální váhy, ale k tomuto nechceme směřovat Vaši pozornost. V současné době je ideálem zdraví minimální množství tukové tkáně v organismu.

  1. Je nutné, abyste věděli, jaké jsou příčiny Vaší obezity.

Obecné příčiny vzniku obezity jsou známy již z dávných dob: přejídání a nedostatek pohybu. Protože potraviny, které v současné době konzumujete, nejsou v rovnováze, jejich požívání může vést k obezitě, i když  se nepřejídáte a jste fyzicky aktivní. Nadbytečná váha může mít také příčinu v požívání různých lékárenských přípravků, například hormonálních. Pokud pochopíte příčiny své nadváhy, snadněji se vyrovnáte s nadváhou.

  1. Je nutné, abyste se seznámili s obecnými způsoby hubnutí.

Musíte si uvědomit, že neexistuje způsob, jímž se zbavíte přebytečných kil bez Vaší aktivní účasti. Přebytečná kila – to není jedna epizoda Vašeho života, která by zmizela beze stop .

Nevěřte reklamě, která Vám nabízí zhubnutí bez Vaší účasti za dva – tři týdny. Pravděpodobně se dostanete na svoji původní váhu nebo je možné, že po této zázračné léčbě svoji hmotnost ještě zvýšíte. Pokud metoda normalizace není stanovena na několik let , pak má jen dočasný účinek a zaznamenáte dlouhodobý neúspěch.

  1. Měli byste si zvolit vlastní program na snížení hmotnosti.

Váš osobní program by měl obsáhnout všechny maličkosti Vašich zvyků a Vašeho způsobu života. Pokud například máte rádi mléčné výrobky a je Vám doporučen desetidenní program, založený na těchto mléčných produktech, budete nadšeni, ale svého cíle nedosáhnete.

  1. Po normalizaci Vaší hmotnosti musíte dodržovat svůj program.

Velká většina lidí, kterým se různými způsoby podařilo snížit  svoji hmotnost, zaznamenali výsledek, ale jen nepatrná část si svůj úspěch byla schopna udržet. Uvědomte si, že si vytváříte  nové způsoby a zvyky a to může být velmi složité.

Rozumná doporučení při dodržení správného stravování:

  1. Jezte pouze při pocitu hladu.
  2. Trénujte svoji chuť a řiďte se jí.
  3. Nikdy nejezte při duševních a fyzických potížích.
  4. Nikdy nejezte bezprostředně před (během a po) důležitou prací (činností).
  5. Potravu dobře žvýkejte a promíchejte se slinami.
  6. Vyhýbejte se rychlému jídlu a přejídání.
  7. Stravu vybírejte dle jejích individuálních vlastností vstřebávání a prospěšnosti pro organismus.

 

Jsem osobní terapeutka, výživová poradkyně v oblasti chronických zdravotních potíží a úpravy váhy. Při konzultacích vycházím z celostního přístupu ke zdraví. Od roku 2011 působím jako odborná konzultantka produktů Dr. Nony z Mrtvého moře s Archeabakterií díky nim pomáhám ženám mít pevné a harmonické zdraví a tak zvládnout náročné dny v práci i ty strávené s rodinou.

Pošlete nám váš dotaz

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zobrazit Všeobecné obchodní podmínky včetně informací o zpracování osobních údajů.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zobrazit Všeobecné obchodní podmínky včetně informací o zpracování osobních údajů.